Llibres regalats

Aquest Nadal m'han regalat un parell de llibres. Començaré pel primer: Jesús y los manuscritos del mar Muerto de César Vidal. Pels que no coneixeu aquest autor, hauríeu de saber que és un dels presentadors de l'emissora de ràdio COPE i, entre altres aficions, es podria dir que és un dels principals ideòlegs del neoconservadurisme espanyol. A més, si us preneu la molèstia de llegir el resum que ell mateix fa del seu llibre Mentiras de la historia... de uso común, podreu comprovar que és també un hipòcrita: diu que la història està plena d'ideologia que cadascú fa servir a la seva conveniència. Gràcies a ell sempre tindrem aquesta màxima present.

I després d'aquest material per gent que s'automedica, l'altre llibre que m'han regalat (per Reis) és Campos de batalla: Las guerras que han marcado la historia editat per Richard Holmes i Martin Marix Evans. Pel que sembla, és una d'aquelles enciclopèdies que es poden llegir. En Holmes em sona d'un llibre prou conegut sobre la infanteria britànica a la guerra de 1914-1918 (Tommy). L'altre no em sona de res.

I a vosaltres, què us han regalat?

Comments

Carles Otero said…
De veres que són entretinguts els dos articles, si no fos que me n'oblidaré quan tanqui aquesta finestra, visitaria el teu blog més sovint...

A mi els reis m'han portat calçotets
(també un llibre, però si el cito hauria de currar-me una ressenya que no quedaria a l'altura...)

Salut,

Carles

Popular posts from this blog

Media Markt i la publicitat

Llàtzer de Tormos

Odi en funció multitasca