Comentaris

Ahir vaig decidir fer un experiment amb el diari Lavanguardia.es. Una cosa ben senzilla: llegir una notícia que no tingués cap d'aquells aguts (i poc relacionats) comentaris. La notícia en qüestió és "Un ex profesor de 75 años arrasa en internet con su visión de la crisis subprime", del 3 d'agost de 2008. Vaig pensar que seria divertit iniciar un debat d'aquells en els que un es caga en Catalunya i l'altra la defensa.

En una segona fase de l'experiment, vaig començar a copiar i enganxar comentaris reals d'altres notícies. No tenien cap relació amb el contingut de la crisis de les subprime, però si hem de sincers, tampoc en tenien respecte de les seves respectives notícies originals. Al final, vaig acabar despertant comentaris d'altres lectors, com si els meus fossin alguna cosa més que veritables disbarats. Els dos darrers (seriosos) són, de fet, fruit d'una de les meves primeres aportacions.

Ah, per cert, també vaig comprovar això de notificar un comentari inapropiat. Vaig aconseguir eliminar l'únic comentari assenyat fins al moment. Simplement, vaig escriure que no tenia cap sentit mantenir un missatge com aquell, relacionat amb la notícia i amb faltes d'ortografia. Una prova més de la serietat del sistema.

Comments

Anonymous said…
Tu que ets home de fe.
Anonymous said…
sòc jo, el que s´ha deixat d'enganxar aquest link:

http://www.njudahchronicles.com/

Popular posts from this blog

Media Markt i la publicitat

Llàtzer de Tormos

Odi en funció multitasca